Fredag

Natten var hemsk och jag fick inte mycket sömn. Det var kallt, ensamt och ingen arm att somna på. Har verkligen blivit bortskämd med att sova med någon, men får stå ut ett par nätter till. Dagen har annars varit lugn, åt mellis ute idag med. Det blev pannkakor med sylt som vi njöt av i solen. Efter jobbet körde jag till Hörby där jag, mamma, pappa och morfar grillade årets första korv aom vi satt och njöt av på altanen, mysigt. Sen gick vi in och tittade på tv, fikade på morfars goda äppelpaj :)

Har även hittat en bra bil till mig. En grön liten Opel corsa som är fin och har bra motor. Det här med att leta bil är ju inte helt lätt men denna gången känns det rätt. Ska ju bara ha den över sommaren så jag kan köra till jobbet. Till hösten när jag både bor och ska plugga i Malmö finns det ju ingen anledning till att ha bil. Så för första gången i mitt liv är jag alltså snart bilägare, niiice.

Nu ska jag titta vidre på "Berg flyttar in"
som ikväll handlar om Pernilla Wahlgren.
PUSS&KRAM

DSV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0