Måndag

Måndag och en ledig dag står på schemat. I fredagskväll träffade jag Emma K som jag inte umgåts med på ett tag. Vi hade mysigt, pratade en massa och tog det mest lugnt. Lördagkvällen vigdes åt Andreas och Emma som hade flugit ner från Sthlm. Vi satt i uterummet och umgicks hela kvällen. Emmas syster Elin var också där, vi grillade och hade trevligt. En av mina bästa vänner har flyttat iväg 60 mil så det var riktigt skönt att träffas igen. Jag och Patrik ska försöka hitta en helg vi kan åka upp, hade varit så kul :)


Det händer nog inte så mycket idag. Blir nog bara lugnt, ska försöka fixa lite här hemma och sen ikväll blir det träning. Vi är inne på sista träningsveckan innan det blir uppehåll. Både tråkigt oc skönt, en månads uppehåll från handboll om året kanske är rätt nyttigt ändå. Johanna fick förresten sitt efterlängtade körkort idag, så glad för hennes skull !


Ligger här och tänker på Patrik, jag är så glad att jag jag har just honom, ingen förstår och känner mig som han. Jag känner mig så trygg med honom och han får mig alltid att skratta. Jag älskar honom så otroligt mycket. Ibland tror jag det är bra och sätta sig ner och se vad man egentligen har. Jag har det så bra egentligen, med en underbar pojkvän, underbara vänner och en fin familj som alltid finns där. Jag är tacksam !

Hej så länge...

vr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0