Semester

Jobbade ju som arbetsledare för första gången på djurparken i helgen och det gik faktiskt riktigt bra. Det var ju en del nytt då man blandannat räknar och bankar alla pengar, så det är lite ansvar. Men jag trivs verkligen där, vi har alltid väldigt roligt när vi jobbar.

Idag är jag ledig, egentligen slutade jag inte på fritids förrens den 30 april. Men eftersom Therese skulle ta över efter mig fick jag ta ut mina semesterdagar den sista perioden. Så nu ligger jag här hemma i soffan och får betalt, hehe. Har precis ätit en stor och god frukost. Ska städa hela lägenheten idag, se en film, gå en runda, laga mat och sen sticka ner på träningen. Så det blir full rulle ändå ;)


Mer kärlek åt folket <3

efv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0