Tisdag

Ännu en dag ledigt, låg och drog mig riktigt länge i sängen idag, så skönt. Sen hoppade jag upp och gjorde god frukost, tittade på en bra film som gick på canal+. Sen satte jag i-podlurarna i öronen och promenerade ner till Mobilia och lunchade med Patrik. Hittade en fin sommarklänning och ett par örhängen, handlade även lite till kvällens måltid. Ikväll blir det nämligen min favoritmat lax på menyn, otroligt gott. Igår gjorde jag min berömda köttfärspaj som är så god. Tänkte jag skulle lägga ut receptet här om någon vill prova, den är ju superenkel så ni måste prova den:

Pajskal:
- 4 dl mjöl
- 100 gram margarin
- 6 msk vatten

Fyllning:
- köttfärs
- wokgrönsaker
- tacokrydda
- creme freich
- riven ost över

fb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0