Tisdag

Då var påsken förbi för denna gången och ledigheten gick alldeles för fort, som vanligt. Hann ändå med en hel del tycker jag. Myste med familjen, åt påskmiddag i Hörby, träffade lilla Clara 3 år som jag inte sett på länge vilket var jättekul. I lördes bar det av till Cornelia i Höör, vi gjorde vid oss och stack sedan vidare till Chrille där förfesten var i full gång. Var riktigt kul att träffa alla som man inte träffat på evigheter. Det bar ju vidare till Jägers lite senare där festligheterna fortsatte. Det var längesen jag hade så kul på jägers och kvällen blev grymt lyckad!

Har ju även fått min bil nu, riktigt skönt. En mörkgrön Opel Astra som är pimpad med rosa tärningar. Det är riktigt bra krut i den och jag är helnöjd. Det är verkligen frihet med egen bil :)

I söndes och måndes var det jobb på djurparken och det var verkligen full rulle båda dagarna. Skulle ju egentligen kört dit i söndes men när jag blåste i alkomätaren visade den på 0,4 promille så det kune jag ju glömma. Det var enormt mycket folk och det kändes som en högsommardag. Måste tacka mina underbara kollegor som gör detta jobb riktigt roligt, har alltid kul där.

Här nedan kommer lite bilder från lördagskvällen...

gn
sgn
ul
v
hyu
buy
sdv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0