Göteborgstripp

Godmorgon mina vänner.

Nu ska jag försöka ta tag i det här med bloggandet igen, nu när jag börjar komma in i dem vanliga rutinerna igen. Har haft en mysig morgon med Patrik, han kan vara världens sötaste ibland. Ikväll bär det av till Göteborg och kortedala Cup med handbollslaget. Ska bli riktigt roligt att komma iväg och spela lite, ser jag fram emot. Dessutom ska Patrik också till Göteborg och festa med sina vänner så kanske ser lite av honom också i helgen...

Idag ska jag även få mit schema och gruppindelning i skolan. Är helt nervös och vet inte riktigt varför det kommer ju gå jättebra. Pratade med Cornelia också igår, jag hoppas få träffa henne nu innan hon åker till Frankrike. Men nu ska jag packa och göra mig iordning.

Ha det gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0