En onsdag..

Ligger här i soffan, tvn är påslagen och min mage kurrar. Patrik slutar inte förrens om en timme så magen får kurra en stund till, ikväll blir det soppa till middag, gott. Dagen har flytit på och jag har hunnit med en hel del. Träffade Therese över en fika på Espresso house, väldigt mysigt. Gick därefter till skolan för att genomlida den sista föreläsningen för denna terminen, den gav mig absolut ingenting men jag var där iallafall hehe. När ja kom hem satte jag mig för att plugga och blev sittandes i tre timmar. Känns som jag fick in en hel del och jag känner mig helnöjd. Imorgon kommer Malin hit så vi kan plugga lite tillsammans.

Dagarna flyger fram och om inte mindre än 8 dagar så är det julafton. Jag är färdig med alla julklappar, har några få kvar att slå in, annars är allt klart. Känns riktigt bra att vara ute i tid i år. Idag kom även snön, men jag kan inte påstå att jag är ett fan av snö och kyla. Men sålänge det är här över jul så är det okej. Handbollen är snart slut för säsongen och på torsdag ska vi en minihandbollsturneringen med hela damlags och juniortruppen ;)

Ha det fint :)

ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0