Helg

Dagarna rullar på och om 11 dagar så är det julafton. I fredags så var det redovisning i skolan och vi slutade redan klockan 12. Jag mötte upp Emelie i stan och vi åt en supergod lunch tillsammans. Vi drog runt i stan på jakt efter lite julklappar innan vi begav oss hem till mig. Det blev en riktig myskväll i soffan framför Idolfinalen med en riktigt god chokladfondue. Erik vann och det var kanske inte så mycket att säga om saken, men jag erkänner att Calle ligger närmst hjärta. Älskar killar med sådan charm, dem gör mig svag..

Igår var det för årets sista handbollsmatch och vi skulle möta Kalmar. Matchen var otroligt jämn hela vägen men vi gjorde en riktigt bra match och vann tillslut med två bollar. När allting stämmer, kombinationerna går hem och bollen bara går in, då är det fruktansvärt kul att spela handboll. Efter matchen var jag helt slut och somnade på soffan när ja kom hem. På kvällen körde jag bort till Marie och Martina för en mysig lördagskväll med tacos.

Om en stund ska jag ner till Mobilia för att gå en runda där med Malin. Är så tacksam för alla underbara vänner jag har, ni är dem bästa, det är ni som förgyller dagarna :)

Bjuder på detta klipp från en skola i Kanada som gjorde denna filmen på en tagning.
Helt klart IMPONERANDE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0