Snöyra

Igår tog jag mig till Hörbyhåla. Det blev julmys med familjen då vi gjorde julgodis och lyssnade på julmusik allihopa, härligt. På kvällen så kom Patrik också hit så gick vi ner till Valentino och åt en jättegod middag tillsammans med Frida, Anders, Mimman och Patrik. Efter middag gick vi hem till Frida för att fortsätta kvällen, en riktigt trevlig kväll med härliga människor, måste vi göra om snart igen.

Imorse när jag vaknade vräkte snön ner. Det har varit en lugn dag, har dock hunnit med att baka pepparkakor. Ska snart bege oss till morfar och äta söndagsmiddag. Ikväll hoppas jag på filmkväll tillsammans med Emma och Emelie :)

Imorgonbitti ska jag ta mig tillbaka till Malmö, vet dock inte riktigt hur det skall gå till. Hatar att köra bil när det är sånt här väder. Det är nog det enda negativa med den här snön, man blir helt isolerad. Men visst är det mysigt, kan inte minnas när det var såhär mycket snö såhär i juletid.

Fyra dagar kvar mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0