20 år :)

Ja idag fyller jag faktiskt tjugo år och lämnar därmed tonåren. Det känns som en milstolpe här i livet och det sista rycket in i vuxenvärlden. Nu får jag även köpa spriten som jag fått dricka i två år, typiskt Sverige... Dem sjöng iallafall för mig i personalrummet, fick paket av arbetskamraterna och massa grattiskramar av barnen :) När jag kom hem hämtade Patrik mig på stationen och körde in och parkerade i stan. Han bjöd mig på filéfrossa på Rådhuskällaren, min absoluta favorit. Det finns nog inget godare, det salladsbordet, såserna, potatisen och det underbara köttet i alla dess former. Just nu är jag så mätt att jag håller på att spricka, tack mitt hjärta <3

Vi firade ju mig i lördes hemma i Hörby och det blev väldigt lyckat, alla kom och det blev god mat. Fick en massa bra saker som jag önskat mig. En del till hemmet och annat smått och gott. Av min älskling fick jag en helt underbar klocka som jag är helt kär i. Är både mätt och oerhört trött, ska nog snart krypa ner i sängen och ligga framför tvn en stund.

Förresten så kastade jag kryckorna idag, orkade verkligen inte med dem mer. Kan gå bra med knäet nu, har lite ont emellanåt och nu på kvällen men inget jag dör av. Har fått tid hos läkaren under sportlovet. Tack för alla fina sms och samtal idag, människor man inte trodde skulle höra av sig, kul :)

sbv

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Pernilla! Låter som om du haft en kanondag :)

2009-02-09 @ 22:26:39
URL: http://bromee.blogg.se/
Postat av: Mimman

Grattis gumman. Hoppas du hade en bra dag. Vi ses på lördag. det ska verkligen blir jätteskoj. Puss

2009-02-10 @ 08:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0