En dag på stan !

Gårdagen var en riktigt mysig dag. Både jag och Patrik var lediga och bestämde oss för att gå en runda i stan. Jag hittade en fin klänning på Vero Moda som jag velat ha ett tag och ett par höga svarta stävlar på Din Sko som var ursnygga. Vi åt god lunch på Jensens och satt där och myste ett bra tag. Patrik fick sålt sin mobil och vi körde och köpte en ny till honom, blev Nokias nya med touchskärm till min pryltokiga pojkvän. Den satt han och pillade med hela kvällen sen, han är för söt :)

På kvällen var det dags för träning och det kändes riktigt bra. Med ett hårt tejpat knä kunde jag vara med på det mesta och spelade även lite på slutet, kändes sjukt härligt. Det är en tuff match på tisdag så tror inte jag kan vara med på den, men nästa match då jäklar ska jag spela. Klarar mig inte utan handbollen, den får mig att må så bra. Ska till doktorn idag så får se vad han säger.

Patrik ligger kvar inne i vår säng och snarkar som ett djur just nu, jag får väll gå in och väcka honom snart. Vet inte riktigt vad som händer idag mer än ett besök på sjukhuset och sen träning ikväll. Cornelia ringde igårkväll och jag blev så glad. Vi pratade en bra stund och bestämde oss för en dejt imorgonkväll, ska bli riktigt mysigt. Hon är vän jag absolut inte vill förlora, så mycket kul vi har haft ihopa :D

Imorgon är det dags för jobb igen, men det är bara en halv dag. Jag saknar faktiskt barnen, dem är så härliga. Imorgon står det dessutom mysfredag på schemat så vi får väll se vad det innebär för någonting...


sb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0