Fredag

När jag kom hem igår låg där ett guldigt kuvert med ett sött kort i. Det var från Marie och Martina som just nu är i Österrike. Det var ett födelsedagskort och jag blev hur glad som hellst. Saknar dem så sjukt mycket, jag och Jojjo är grymt sugna på att åka och hälsa på, hade varit så kul :)

Mamma ska hämta mig från jobbet idag och sen ska jag spendera helgen i Hörby. Ska ju firas på lördag med släkt och vänner till familjen, ska bli roligt. På söndag har vi bortamatch mot Kalmar, får se om jag följer med om tittar. Har ju ändå inget annat för mig och tjejerna i laget är så härliga!


Nu ska jag ta kryckorna och hoppa ner till bussen, wiihoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0