Fredag

Blev väckt av telefonen 07.19 imorse. Det var från jobbet och dem undrade om jag kunde hoppa in och jobba även under förmiddagen. Jag hoppade upp ur sängen och 11 minuter senare satt jag i bilen påväg till centralen och ja jag hann med tåget. Det blev stressigt och hann inte med frukost, blev två bananer jag fick klara mig på. Dagen har annars rullat på bra och det är alltid roligt att jobba i förskoleklassen, underbara ungar som jag bara älskar. Har ju även haft helt fantastskt väder idag så jag var ute med barnen två timmar nu i eftermiddag, stod och njöt av solen och jag bara längtar till våren kommer på riktigt.

Ikväll blev det kinamat och mys i soffan. Vi har kollat på "Så ska det låta" och zappat över på hockeyn emellanåt. Glömt skriva att jag fick grönt ljus av läkaren igår. Var lite vätska i knäet men inget som var farligt. Så imorgon blir det spel för mig igen och det ska bli så kul. Det är match mot Vinslöv och en av dem sista hemmamatcherna för säsongen, jag är så spelsugen.

Har jag nämt att jag har världens finaste och bästa pojkvän?
Ingen mig utan dig, jag älskar dig så <3

fa b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0