Fredag.

Lååång dag har det varit. Jag sov i Hörby inatt och steg upp lite över fem imorse. Mamma och dem behövde hjälp på jobbet så jag fick rycka in. Jobbade på min gamla skola och träffade många gamla lärare jag haft, riktigt kul. Klockan tolv slutade jag och då körde mamma mig till Stehag där jag kunde jobba mitt vanliga pass. Så det blev tio timmars jobb idag och jag är helt slut.

Patrik hämtade mig på stationen och när vi kom hem blev det tacos, funkar alltid. Imorgon är det full rulle hela dagen. Ska städa över här hemma på morgonen sen ska jag sticka ner på vårt samkväm innan samlingen. Har ju match imorgon mot mitt gamla lag Lågan. Tyvärr kan jag inte vara med och spela då jag fortfarande inte är bra i mitt knä, riktigt trist. Men får ju sitta brevid och hejja. Efter matchen får jag skynda mig hem, fixa med dukning och mat, som tur är ska mamma och pappa hjälpa mig. Vad hade jag gjort utan dem?

På kvällen kommer dem finaste människorna jag vet, förutom Malin som tyvärr sitter på en buss från Skövde den kvällen, men handboll är handboll ;) Efter att vi har ätit kommer mitt härliga handbollslag och förgyller kvällen. Det kan ju inte bli annat än succé?

Förresten så var min mormor och morfar i tidningen idag. Kommunen vill lägga ner det demensboende som min mormor bor på. Detta vill morfar stoppa då han trivs och tycker att detta är det bästa för mormor. Min morfar är den finaste människan som finns. Jag ser upp till honom och han är min idol <3


bARB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0