Kryckan !

Hade match igårkväll mot Farmen som är Lugis div 2 lag. Jag hann väll spela 10-15 minuter innan jag kom helt fel i en satsning och knäet gick åt helvete. Sjuk smärta och det var färdigspelat för min del. Patrik körde mig till akuten efter matchen och där var vi till klockan fyra på morgonen. Kom fram till att jag fått en skada på yttre ledbandet och antagligen på minisken också, men ingenting är av så det är ju skönt iallafall. Fick ett par kryckor och ska tillbaka om en vecka, kul jul.

När vi körde från sjukhuset körde vi och köpte mat, var så sjukt hungriga båda två. Så när vi kröp i säng var väl klockan fem. Sen vaknade jag igen nu vid tio så det blev iallafall fem timmars sömn, inte illa. Jag har bestämt mig för att jag ska till jobbet ändå idag, ett knä ska inte få hindra mig.

Måste nämna att jag har världens finaste pojkvän som ställer upp i alla lägen. Vad hade jag gjort utan honom? Satt där på akuten med mig hela natten. Hämtade saker och bara pysslade om. Det är kärlek <3

qeht

Kommentarer
Postat av: Mimman

Jag saknar dig också Pillan.. det ska bli så kul att ses. Jag blir helt orolig när jag läser om ditt knä.. tycker synd om dig. När kan du börja träna igen? Tänker på dig..

2009-02-05 @ 14:08:04
Postat av: Minna

Gumman tur för dig att inget var av!!!! Skönt att du klarade undan det... Var nu rädd om dig... saknar dig!! puss<3

2009-02-05 @ 23:39:18
URL: http://www.metrobloggen.se/musqito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0