Lååång dag

Helt slut efter en tuff dag, jobb på dagis på förmiddagen och fritids på eftermiddagen. Direkt efter jobbet tog jag tåg till Helsingborg där va hade match mot OV. Vi spelade bra och ledde den jämna matchen i stort sett hela tiden. Efter grymt dålig domarinsats åker vi på en 1 målsförlust, sjukt drygt. Men som sagt en bra match mot ett lag som kan gå upp i ettan nu, känns ändå bra att veta att vi spelar jämt med dem bästa lagen.

När jag kom hem gjorde jag och Patrik några toast med köttfärs och sitter just nu och kollar på fotboll. Det är viktiga matcher och han sitter klistrad och håller kontakt med sina killkompisar om resultat och lite utvärderingar, dem är söta :) Blir nog snart läggdags för mig, har gått i ett hela dagen. Har sovmorgon imorgon vilket ska bli sjukt skönt !

dbganb

Kommentarer
Postat av: Paggelito

Jävla domare, skitballe. Abba? kom igen, det är coolt" Im så agneta

2009-02-25 @ 00:04:53
URL: http://pagmert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0