Lördag

Hemma i Hörby är allt som vanligt, man undrar om tiden här står stilla ibland ;) Var uppe på Lågehallarn igår och kollade handboll och träffade masa folk. Idag har vi dukat och gjort iordning inför kvällen då huset kommer fyllas med folk. Ska bli hur kul som hellst att träffa alla som man inte sett på ett tag. Fick mina presenter av familjen innan idag och jag blev jättenöjd, fick glasskålar, en servis, böcker och en volymtång till håret, sen fick jag ju matbordet innan.

Hur är det då med mitt knä? Det värsta är väl att man inte vet vad det är än. Ja hatar ju kryckorna men använder jag inte dem får jag jätteont. Har inte bestämt hur jag ska göra imorgon. Om jag ska åka med till Kalmar eller inte, får se hur tungt det blir ikväll ;) Är ju melodifestivalen sen, får nog ha tvn på lite i bakgrunden då jag inte kan missa när Scotts spelar, haha.

Ha en underbar kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0