Måndag


Mitt knä är kass och det gör att jag inte kan spela handboll. När jag inte får träna och spela handboll mår jag dåligt. Så i det läget är vi väll nu. Stack ner till träningen, sprang lite och allt kändes skitbra, efter ett tag vek knäet sig och det var kört igen. Började nästan gråta, inte för att dte gjorde ont utan för att jag vill så mycket. För er som inte själv spelar förstår nog inte, känslan av att sitta och titta på, när andra gör det man själv älskar. Handboll för mig är befrielse, frihet och lycka. Ska in till läkaren på torsdag, hoppas att han kan göra underverk...

Har förövrigt haft en riktigt skön dag på jobbet. Jag och Laila hade sex barn att ta hand om idag. Jag tyckte vi kunde baka kanelbullar och drog igång det, dem blev riktigt goda dessutom. Sen på eftermiddagen åkte vi lite pulka och så gick vi och hyrde film. Där låg vi slängda i soffan och kollade på Harry Potter. Kan man ha ett skönare jobb? En dag imorogn också innan det blir lite ledighet, ska bli skönt det med.

Saknar Emma mitt hjärta så därför bjuder jag på en bild på oss ;)


bs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0