Måndag

Idag var det första dagen som jag jobbade extra på dagis, har fått jobb som planeringsavlösare där två förmiddagar i veckan. Det passar perfekt tillsammans med mitt andra jobb och ligger precis intill varann så det kan knappt bli bättre. Att jag sen får se dagisverksamheten och får jobba mer tillsammans med Therese skadar ju inte heller. Vi är dem ända två i 20 års åldern på vårt jobb, skönt att ha någon i sin egen ålder. Barnen var också jättesöta men ingen jag skulle ville jobba med i framtiden på heltid. Jättemysigt att sitta och gulla med ettåringarna men jag tycker bättre om när man kan prata med barnen och så.

Eftersom det var första gången på länge som jag var uppe så tidigt är jag helt slut nu. Som tur var har jag världens bästa pojkvän som körde mig imorse, han skämmer bort mig... När jag kom hem slängde jag in kyckling med currytäcke i ugnen, kokte ris och gjorde en härlig sallas till. Så nu är jag mätt och belåten och snart ska jag ner till träningen. Ska bli kul förutom att jag har världens skoskav på min vänstra häl. Gör fruktansvärt ont, men hoppas dem har något att sätta på .

Nä nu ska jag slänga mig på cykeln och rulla tre minuter ner till hallen. Det är så skönt att ha nära träningen.
Pusshaj !


rg


Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är utmanad på min blogg :D

2009-02-02 @ 21:52:49
URL: http://emmyannalinnea.blogg
Postat av: Emmy

du är utmanad på min blogg :D

2009-02-02 @ 21:53:43
URL: http://emmyannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0