Skräckupplevelse...

Idag trodde jag på fullaste allvar att min sista stund var inne. Satt på stadsbussen påvär hem, chauffören verkade helskum och satt och mumlade till mig då jag satt längst fram. Han körde som en galning, tryckte gasen i botten och sen tvärstannade vid stationerna. Han körde upp och ner på trottoarkanterna och höll på att krocka och köra över folk flera gånger. Han var helt klart berusad och vinglade över hela vägen. När jag kom till Södervärn fick jag nog och hoppade av och väntade på nästa buss. Hur kan man riskera så många människors liv? Jäkligt läskig upplevelse iallafall...

Nu ska jag vara ledig några dagar och det ska bli helt underbart. Patrik ska också vara ledig så hoppas på att vi kan mysa och hitta på något kul tillsammans, sånt som man inte hinner annars. Han är förövrigt på jobb nu och ska och äta och blowla med jobbarkompisarna ikväll. Så jag får väll försöka underhålla mig själv. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det. Ska nog gå och göra några köttfärstoast och sen sätta på en bra film. Lär nog somna gott ikväll, är helt slut :)

Cornelia och jag i ett lyckligt ögonblick :D


wd

Kommentarer
Postat av: cornelia

Saknar dig Pernilla..=) <3

2009-02-18 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0