Söndag

Söndagkväll och mys i soffan framför en Beckfilm, detta slår aldrig fel. Haft en sån otroligt härlig helg och jag har verkligen njutit av den. Mys med Cornelia i fredes och melodifestivalen, Malin och god mat i lördes förgyllde verkligen helgen. Patrik och jag körde till Burlövs center vid lunschtid för att leta present till mamma och Johanna. Hittade ett jättefint armband till Johanna och en fin stor berlock till mammas halsband, blev hur bra som hellst. När vi kom till Hörby vid tvåtiden bjöds det på våfflor med sylt och grädde, riktigt gott. Sen bar det av till hallen för att kolla lite handboll. Efter det bjöds det på god middag och trevligt sällskap :)

Då har man en full arbets-och träningsvecka framför sig och match mot OV på tisdag. Jag är nog inte spelklar tills dess och hinner inte hem till Malmö innan samlingstiden. Men mamma kanske var sugen på att följa med mig och titta, hoppas på det. Jag är så grymt spelsugen och hoppas på match nästa helg...

Nä nu ska jag krypa ner i vår nybäddade säng och vänta på min man.
Sov gott !

cbef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0