Tisdag

Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen. Började med att jobba på dagis mellan 8.30-11 sen hade jag lunch en halvtimme. Fick rycka in i förskoleklassen mellan 11.30-13 och sen börjar mitt vanliga jobb 13-17. Snacka om att jag var lagom trött när jag kom hem. Slängde mig i soffan direkt och har ännu inte kommit därifrån.

Ringt och pratat med mamma om lördag. Har ju världens bästa föräldrar som ställer upp och hjälper mig att fixa och ordna. Lite ledsen att inte mina kära tvillingar i Österrike kan komma och såklart Emelie som är i Australien. Fick ett underbart mejl från henne igår och shit vad jag saknar henne. Har även hört världens sämsta undanflykt denna veckan, sjukt besviken men orkar inte lägga energi på det. Lördagen kommer bli helt underbar med underbara människor!

Nu kommer min älskling hem snart och jag har inte börjat på maten än. Det blir vårrullar och ris ikväll, en klar favorit här hemma på balladgatan. Sen är det ju Top Model också snart, vet inte hur jag ska hinna allt. måste nog kila nu...

Bye Bye !

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du inte menade mig... Det var verkligen sant det jag sa. Ingen undanflykt, för jag vill komma. Har inga andra planer. Men jag kommer.

2009-02-11 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0