Fredag

Dagen på jobb gick otroligt fort och vips så var jag hemma igen. Har nu städat igenom lägenheten och slängt i en maskin tvätt, känns skönt. Min älskade vän Cornelia kommer nämligen på besök ikväll, vi ska ha en riktig myskväll. Har inte träffat henne på hur länge som hellst så ska bli riktigt kul att få umgås och prata av sig lite.

Imorogn bär det av till Eslöv. Ska spana in Malin när hon spelar match och sen ska jag följa med henne hem. Det blir ostbricka, vin och melodifestivalen, kan det bli bättre? Sen på söndag ska jag och Patrik till Hörby för att fira mamma och Johanna som både fyller år nu i veckan. Så en fullbokad helg med massa roligheter både med vänner och familj, underbart :)

Cornelia är en vän jag upplevt massa galenheter med <3

weg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0