Lyckad fest !

Det blev verkligen succe´ igårkväll. Kvällen inleddes med mat med vännerna och senare kom handbollslaget och förgyllde kvällen. Fick massa fina saker av allihopa, är verkligen helnöjd. Har nog aldrig funnits så många människor i vår tvåa men det funkade. Vi dansade, sjöng, pratade, skrattade och hade allmänt roligt. Tillslut blev det mer som en lagfest och jag måste erkänna att dem är sjukt härliga allihop. Det blev en sen kväll och dem sista gick vid 3-4 tiden. Vågar inte titta grannaarna i ögonen på ett bra tag, men det var det värt, inga klagomål än så länge.

Steg upp imorse och städade undan, gick faktiskt riktigt snabbt och nu är här rent och fint igen. Sen stack jag och Pagge ner till hallen för att kolla lite på våra herrar, dem vann över H43 med ett par bollar, härligt. Sen åkte vi bort till Mobilia och gick där och myste lite. Gick in till Patrik och sa hej och sen tog vi en burgare på BK. Mår faktiskt oförskämt bra idag, är bara trött men det kan man ju stå ut med.

Snart slutar Patrik jobba och då ska vi åka till Oxie för att äta middag med Patriks föräldrar. Blir nog mys i soffan ikväll framflr Beckfilmen. Älskar att dem går på söndagkvällarna :) Imorgon och tisdag är det uppstigning tidigt för att jobba, är däremot ledig onsdag och torsdag vilket ska bli sjukt härligt!


Lägger upp lite bilder från gårdagen, en kväll jag sent kommer glömma...

sc

s bdsn

rqehb

dsgnsng

sgn

fdb

dsghn

sfcbs

v df

vd





Kommentarer
Postat av: Emma andersson

tack för din kommentar : ) värmer.. tack!

aa du är väl den ända som förstår. känns det som! och det är jag hur glad som hellst över.

saknar dig jättemkt jag med. och ni måste komma upp snart! Puss gumman<3

2009-02-16 @ 19:39:35
URL: http://eemmmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0