Känslan...

Handbollen betyder allt för mig. Känslan som man får av ett träningspass eller en match är helt obeskrivlig. Det är som ett  slags filter för, där allt rensas ut. När man kommer ner där glömmer man allt annat och det är jag, handbollvännerna och en boll. Att springa, springa och springa för att tillsammans få fram något bra är helt underbar. Är ju sjukt sugen på att spela match nu när jag varit skadad en del. Imorgon kommer domen från läkaren och är det grönt ljus så bli det förhoppningsvis match på lördag. YES :D


Sen bjuder jag på en liten lista om mig...

Mig själv med tre ord:
Envis, omtänksam, social
Jag ville bli när jag var liten: Kändis
Är du kittlig: Japp !
Spelar du något instrument:
Nej
Något jag absolut inte äter: Ärtsoppa
Vad sa du senast: Hejdå
Det här är jag bra på: Mysa
Brukar du svära mycket: Nej inte nu när jag jobbar med barnen
Vad vill du jobba som: Lärare för dem mindre barnen
Gillar du att sjunga: Ja hellre än bra
Gungar du på stolen: Nej
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Nej

Dagen
Vad har du gjort idag:
  Jobbat och tränat som vanligt ;)
Vad ska du göra ikväll: Bara ta det lugnt
Vad är det för veckodag: Onsdag
Dagens dryck:
Vatten
Dagens pålägg:
Skinka
Vad saknar du idag?:
Just nu Patrik som är stan med sina kompisar
Dagens humör: Riktigt trött efter träningen

Annat
Morgon- eller nattmänniska:
morgonmänniska
Hur många kuddar sover du med
: Tre
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vilken dag det är
Snarkar du: Njä


Favorit
Färg:
Lila
Mat:
lax
Plagg:
Tunika
Skor: Svarta stövlar
Ställe: Sängen

Kläder & mode
Favoritplagg i garderoben just nu:
En svart skjorta
Favoritfärg på kläder: Väldigt blandat
Vad hade du på dig idag?: Jeans, vit t-shirt, svart hoodies och en halsduk
Smink: mascara och rough

Senaste:

Person som sov i din säng:
 Patrik och jag
Person du pratade med: Patrik
Person du gick på bio med: Patrik, Malin och Robin
Kram: Barn på jobbet
Puss:
Patrik
Känslan: Den underbara man bara kan få av att spela handboll
Resa: Från hallen och hem
Dröm:
Drömde om mina kära tvillingar som är i Österrike
Personen du pratade i telefon med: Patrik
Personen du fick sms av: Toss

Antingen eller

Bio eller promenad
: Bio
Har du någon kompis som är fjortis?
Nej
Är du helst med killar än tjejer? Kvittar
Har du kysst en främling?
Ja
Pussar du dina vänner hejdå? Nej
Säger du puss hej i telefonen? Ja ibland

Vänner

Har du en bästa vän?
Ja
Vem förstår dig allra bäst? Patirk
Vem säger du allting till? Patrik
Vem kan du inte leva utan? Familj, vänner och Patrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0