Söndag

Kvällen igår blev hur trevlig som hellst. Blev väl tio tjejer som samlades hemma hos Malin. Vi åt god mat, drack gott och pratade strunt. Under kvällen hanns det även med att spela Alias och sjunga lite sing star. Tack tjejer :)

Idag låg jag och drog mig ett bra tag i sängen, grymt skönt. Tog sedan bussen till Hörby där jag har spenderat dagen. Blev mer och mer snö ju längre man åkte, vill inte ha snö nu, jag vill ha vår. Jág och mamma åkte upp för att kolla på mina 94or när dem spelade, dem förlorade mot Eslöv efter en jämn match. Alltid kul att titta på dem, saknar ju det här med tränarbiten så otroligt mycket, tjejerna är underbara. Annars har jag, mamma och pappa suttit och planerat inför mitt 20 års firande. Ska ju ha två stycken, ett i Hörby och ett i Malmö, med massor av folk så det krävs en hel del planering.

Nu sitter jag hemma i soffan och tittar såklart på VM-finalen i handboll. Har sagt från första stund att det blir Frankrike-Kroatien och jag som många andra hade där rätt. Sjukt bra och spännande match ser det ut att bli. Ska nog krypa i säng ganska tidigt ikväll så jag börjar tidigt imorgon. Det är första dagen på dagis imorgon, ska bli kul att jobba lite med dem yngre barnen.

Lite bilder från gårdagen...

wBG

ffbv

asv

BHYUVF

uib

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0