Day One !

Ja då var det första dagen på det nya året idag. Min nyårsafton blev hur lyckad som hellst. Firade ju som sagt med Patrik, Tulle och Cisse. Det blev otroligt god mat och trevligt sällskap. Tiden bara rann iväg och raketer sköts upp. Efter det blev det en del spelande för att sedan försöka få tag i en taxi vid tre tiden, vilket var helt lönlöst. Jag och Patrik började att gå, en taxibil kom körande mot oss vi hoppade, vinkade och han stannade. Tackar för en underbar kväll :)

Idag har jag mått som jag förtjänat. Vi låg väl i sängen till klockan ett, gick upp och bakade scones till frukost. Vi slängde oss på soffan och drog oss ett par timmar. Sen fick vi ett ryck och började städa och rensa ut Patriks garderob, duktiga. I helgen ska det nämligen bli extreme home makeover här hemma. Det ska målas om och läggas nytt golv, blir nog kanonresultat. När det började kurra i magen fick det bli pizza, är inte det standard en sån här dag? Jag gillar det iallafall !

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0