Extreme Home Makeover...

Yes box, det är det som sker i vår lilla lägenhet just nu. Igår var målning av hallen som gällde, blev en dov lila färg som är sjukt snygg. Idag fortsätts det med att lägga nytt golv, både i hallen och i köket. Får se hur långt vi hinner idag, men det kommer bli sjukt fint. Får lägga in bilder sen så ni får se :)

Igårkväll kom Therese oss förgyllde min kväll. Vi hyrde film, åt popcorn och hade allmänt tjejmys. Hon är en helt underbar vän, en av dem i klassen som jag inte vill släppa taget om. Vi såg på Flyga Drake, den uppmärksammade berättelsen om två små pojkar som växer upp i Afghanistan. Jag har läst boken och grät ett flertal gånger till den. Filmen var också stark och bra men boken är helt klart bäst. Är det inte oftast så?

Nä nu ska jag ut och göra wook till min kära pojkvän som snart slutar jobbar och till mina underbara föräldrar som är här och hjälper till. Ställer upp i alla väder för oss. Vad hade man gjort utan dem?

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0