Fredag

 Dagen började med en underbar frukost på Espresso House med min älskling, vad sitter bättre än en scones och en stor latte ;) Därefter satte jag mig på tåget till jobb. Var en sjukt lugn dag med lite barn, det blev en cirkusföreställning och allmänt bus. Efter jobb åkte jag direkt till Mobilia där Patrik mötte upp mig. Vi åt god mat på KnivochGaffel, blev lax och potatis för min del, en favorit. Det inhandlades även en ny duk till vårt bord och såklart en vas med blommor på bodet, hemtrevligt ska det va.

Kvart i åtta befann vi oss hemma hos Tulle där vi med hans familj trängde ihop oss i soffan för att titta på "På Spåret". Vi hade lite inviduell tävling och jag vann, haha. Jag som är sämt på sånna allmänbildade frågor. Klarade Brisbane i Australien och Helsingborg, slog Patrik med 16-3. Grymt nöjd då det aldrig nåågonsin kommer upprepas, haha !

Imorgon blir det träning på dagen. Skulle egentligen haft match men den blev inställd. Så det blir nog hårdträning skulle jag tro. Har ju inte varit med så mycket i veckan då jag varit sjuk, så har väl en del att ta igen, men jag saknar det redan efter en vecka. Träning är något jag inte skulle klara mig utan, aldrig någonsin. Är uppvuxen med det och har alltid tränat minst 3 dagar i veckan, älskar gemenskapen som uppstår. På kvällen står det lagfest på schemat, kan ju inte bli sjukare än sist, eller ? :)

Bjuder på en bild på Patrik en solig sommardag i Åhus...
Saknar sommaren!


dfb

Kommentarer
Postat av: paggeltio

vilken stekare!

2009-02-05 @ 21:57:31
URL: http://pagmert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0