Full rulle !

Alla tåg i Skåne, Blekinge och Halland stod stilla i torsdagskväll. Självklart precis när jag skulle hem, så jag satt fast i Stehag. Som tur var har jag en snäll mamma som körde och hämtade mig. Det blev mys i soffan hemma i Hörby med familjen och massa handboll på tv.

Igårkväll kom Emma på besök, hon jobbar ju i malmö och kom til mig direkt efter. Vi lagade Fajitas och åt alldeles för mycket. Vi mös framför "inte utan min dotter" och "High school musical 3", vi hade grönsaker och dipp. Ja det var en skön hemmakväll helt enkelt, något jag behövde efter denna veckan.

Idag steg jag upp och gjorde scones till Patrik och Emma som hade stannat kvar och slaggat på soffan. Vid tolvtiden åkte Emma hem och då kom Patriks mamma Åsa på besök. Fick en jättefin blomma och vi satt och kollade igenom massa gamla foton. Sen kom mina föräldrar med min tidiga födelsedagspresent. Jag har nämligen fått ett matbord i Ek med stolar och skinnklädsel. Det var grymt fint och passade perfekt in i vårt vardagsrum, jag är grymt nöjd !

Patrik skulle ner och spela lite fotboll med massa andra ledare, jag följde med och mitt uppdrag blev att hålla reda på tiden. Vågade inte vara med då skaderisken var jättehög och jag har match imorgon. Det är i Eslöv och jag funderar skarpt på att åka in lite tidigare för att kolla lite på min Malin :) Nä nu är mitt hjärta nere och fixar mat och så blir det handboll såklart, Sverige-Ryssland blir en riktig rysare.


eg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0