Lördag

Det var träning i förmiddags, en hel del skottträning och så avslutade vi med minihandboll. Är inte det bland det roligaste? Tränarna utgjorde ett eget lag och dem bjuder alltid på sig själv, underbart. Jag skyndade mig hem efter träningen och slängde mig i duschen. Mamma och Johanna kom och hämtade mig och vi drog ner mot stan. Blev en härlig lunch på Jensens och en tröja och en kofta fick följa med hem.

Nu har jag gjort vid mig på nytt för snart bär det av till Malin där det stundas lagfest. Vi ska laga mat ihopa och sen blir det spel och sing star för hela slanten. Vet inte om det var några som ville ut sen, får se hur kvällen artar sig. Kameran åker med så slänger nog in några bilder imorgon.

Ha en trevlig lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0