Måndag

Jobbet gick så fort idag och tiden bara rann iväg. Barnen har varit så söta idag och jag trivs bättre och bättre för var dag som går. Man känner nu de flesta barnen utan och innan till och dem är underbara. Dem ger så mycket tillbaka i form av kramar, kommentarer och skratt. Det härliga med dem är att dem är helt uppriktiga, dem ger mig en kram för att dem tycker om mig, inte för att dem måste. Den där falskheten finns inte hos barn, allt är så innerligt och jag älskar det :)

När jag kom hem efter träningen var det tomt i lägenheten. Ni förstår att när Liverpool spelar så ser man inte röken av Patrik. Han är hos Tulle då matchen går på en kanal vi inte har. Så jag har fått underhålla mig själv. Kollade lite på idrottsgalan och druckit en stor kopp te. Kollade även lite på eftersnacket av Sverige-Spanien. Hann ju bara se första halvlek innan det för dags för min egen träning. Grymt imponerad av detta unga och orutinerade landslag.

Låg en lapp i köket när jag kom hem från handbollsträningen. Har jag inte världens sötaste pojkvän så säg.. Ibland känns vi lika nykära som vi var i början. Brukar inte det gå över efter ett år? Jag klagar inte, romantik i vardagen är det mysigaste som finns och det som håller kärleken vid liv <3

etns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0