Sjukstuga..

Kände mig verkligen inte på topp igår på jobbet. Laila tryckte i mig lite alvedon så jag mådde lite bättre. När jag kom hem såg jag lite på handbollen , vilket var en besvikelse från svenskarna trots vinst. Sen bestämde jag mig för att göra en köttfärspaj  med broccoli och andra grönsaker, den blev iallafall riktigt god. Men när Patrik kommit hem och vi ätit pajen så slocknade jag direkt på soffan. Vaknade imorse och mådde ännu sämre, så fick bli hemma idag. Bättre det och bli frisk än att gå och må dåligt och dessutom smitta alla på jobb.

Kollade lite på nyhetsmorgon och trissskrapet. Det var en 20 årig kille från Helsingbor som var och skrapade. Han vann 3 miljoner kronor, helt sjukt ! Men jag tyckte att det var riktigt kul att det var nån yngre som vann och kan utnyttja sina pengar. Annars är det oftast äldre människor man ser där. Jag är inte alls avundsjuk ;) Tanken slår ju en vad man skulle gjort om man vann så mycket pengar. Jag hade rest runt i världen och tagit med mig familj och vänner utan tvekan.

sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0