Söndag

Ännu en mysig dag har flytit förbi. Fick goda varma baguetter till frukost sne kom familjen på besök. Åkte ner en snabbisrunda på mobilia och sen åkte vi allihop till Ikea där vi mötte upp min morbror för att käka gott. Jag provade deras nyhet: Kycklingfilé med kornsallad, riktigt gott.

Jag och Patrik åkte därifrån till Malmö Arena där vi mötte upp Tulle och Cisse, det var dags för hockey. Första matchen jag ser live faktiskt. Cisse hade gratisbiljetter så vi hängde på. Det var en rätt spännande match där Mif tyvärr förlorade med 3-4, illa.

Vi åkte hem och gjorde varma mackor och nu ligger vi slängda i soffan framför tvn och fullt med massor av tända ljus.
Är det inte så en söndagskväll ska vara?


aeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0