Söndag

Söndag igen och imorgon börjar den fjärde veckan på det nya året, vart tar tiden vägen? I fredags hämtade Patrik mig från jobbet för att köra till Hörby och fira pappa, han fyllde 55 så det var firande både fredag och lördagkväll. Det blev en hel helg i Hörby, blev även klippt och fick färgat håret, mycket nöjd med resultatet.

Idag var både jag, mamma och pappa rastlösa, eller iallafall jag och mamma, haha. Vi körde en liten runda och hamnade i Svedala. Gick på möbelaffären där och hittad ett jättefint matbord som jag ska få i födesedagspresent. Ja jag fyller ju snart år, mycket som ska planeras och fixas inför det. Sen var vi inom Svedal Outlet, hittar ju alltid massa fint där. Ett par svarta Tiger jeans och en grå tröjja från Svea blev jag kär i, men jag gick därifrån tomhänt då plånboken ekar.

Handbolls VM har också satt igång på allvar och det går ju riktigt bra för killarna. En lekande lätt match igår mot Kuba och kvällens match mot ett betydligt bättre Korea, två av två sitter fint. Förstår därimot inte domarnas nivå på matchen? Tror det var 18 utvisningsminuter på en match, det är ju helt sjukt. Jag och Patrik har iallafall ätit god mat framför handbollen och bara njutit av denna söndagkväll. Patrik är helt utslagen efter att ha jobbat hela helgen, han ligger och snarkar här i soffan brevid mig, men söt är han !

Bjuder på en bild på mig och världens sötaste Totte :)


jag och totte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0