Söndag

Det går ju framåt här hemma måste jag säga. Idag har jag och pappa sågat ut och spikat upp list i hela hallen. Så där är i princip helt färdigt nu, skönt. Har fått upp en del tavlor också så det kommer bli hur fint som hellst, det blir verkligen en helt ny hall. Nu har mamma och pappa åkt hem och jag har slängt mig på soffan, är trött och uttråkad. Kan inte lämna lägenheten heller för jag har inga nycklar. Patrik kommer hem om två timmar, så då får han underhålla mig, haha. Jag vill på bio, riktigt längesen sist. Jag tvivlar på att jag lyckas övertala Patrik men jag ska göra ett gott försök, kanske ska börja med en fjäskig middag med fläskfile´ ;)

Önska mig lycka till !

w54h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0