Tidsfördriv..

Skulle du vilja vara längre? Ja absolut, i´m shorty !

Skulle du vilja väga mer? Nej, absolut inte

Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej

Kan du röra på öronen? Nej tyvärr, men hade varit bra partytrick

Kan du slicka dig på näsan? Vem vill?

Kan du kolla i kors med ögonen? Ja...eller tydligen inte

Kan dina föräldrar lita på dig? Ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Tveksamt, har inte testat.

Kan du vara på fest utan att dricka? Om jag behöver, japp !

Kan dina vänner lita på dig? Ja det hoppas jag.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, knappt.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har väl alla?

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  Ja

Har du ett syskon? Ja, lilla systeryster

Har du varit full den här månaden? Jag var fortfarande full nyårsdag ;)

Har du någonsin haft sex med någon? Japp haha

Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har dem säkert.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej nej, jätteroliga

Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Patrik är fyra år äldre så ja.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Inte direkt

Har du blivit påkommen när du har haft sex? Ja

Har du haft sex med mer än tre personer? Ja

Har du ljugit på någon fråga än då? Inte ännu, kanske kommer

Vem älskar du? Patrik, min familj och vännerna

Vem hade du senast sex med? Patrik

Vem vill du bli full med? Med mina vänner, snaaaart !

Vem är den bästa artisten? Oj, oj vet inte.

Vem pratade du senast i telefon med? Mamma

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Familjen.

Vem är snällast i världen? Patrik, utan tvekan.

Vem sov du med senast? Patrik

Vem vet allt om dig? Ingen vet allt om mig.

Vem kysste du senast? Patrik

Vem kramade du senast? Ett barn på jobbet

Vem kan berätta allt för dig? Patrik och mina vänner hoppas jag.

Vem kan du berätta allt för? Ja samma som på förra...

Vem hatar du? Hata är ett stark ord, ingen skulle jag tro.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? En natt.

Har en dröm gått i uppfyllelse? Att få bo tillsammans med den jag älskar.

Minimorötter eller pommes frites? Beror på dagsform, men älskar morötter.

Vad längtar du mest till just nu? Mitt 20 års firande, med alla dem bästa. Ska blir grymt kul :)

Hur gammal har du tänkt bli? Får man bestämma sånt, isf 100. Lagom länge så jag hinner med allt.

Vilken tv-serie är bäst? Gossip girl &Top Model  för tillfället.

 Vad åt du senast? Glass !

 Höga eller låga strumpor? Höga, får panik av de andra.

Vad är du mest rädd för i hela världen? Att vara ensam och övergiven.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Dricker inte mjölk, så nej.

Vad har du för färg på ditt påslakan? Plommonfärgade 

Är du mörkrädd? Lite ;)

Duscha eller bada? Inte så mycket att välja på, duscha

Hur tar du dig till jobbet? Buss och tåg, varje dag.

Sjunger du på toa? Från och till, beror på vad jag gör

Vilken färg har din jacka? Oftast svart

Använder du långkallingar? Nej, men termobyxor på jobb.

Är du höjdrädd? Japp

Vilket land vill du åka till? Thailand, Australien

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Patrik, han kan alltid få mig att skratta, en förmåga han har

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Haha ja.

Har du fått någon komplimang idag? Ja, det skämmer Patrik bort mig med...

Har du varit med i en rättegång? Nej

Är du polare med grannarna? Nja, fick en lapp häromdagen där han frågade om vi kunde titta till hans lägenhet när han var på semester. Men polare vet jag inte om man kan kalla det ;)

Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja, har inte alla det?

Har du haft en stalker? Ja..

Hur bra är din syn? Skitbra

Har du sett din bästa vän naken? Ja

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Har bara varit på ett men det var fint.

Var är dina syskon just nu? Hemma i Hörby i sin säng.

Vilken tid gick du upp i morse? 10.15, i like !

Vad ska du göra i helgen? Mysa, träna, festa, planera och på bio med syrran

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Ok, snora inte ner för mycket, blir så jobbig städning efteråt ;)

När va du riktigt sjuk senast? Någon månad sen, ambulans och akuten...

Vad finns i din bakficka? ingenting

Har du färglinser? Nej

Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov!

Vad är det första du gör på morgonen? Snoozar och kryper in under Patriks täcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0