Torsdag

Helt ensam i lägenheten och dem som känner mig vet att jag inte gillar det speciellt mycket, men bara att gilla läget. Var nere på träningen innan och kollade. Är ju fortfarande riktigt förkyld så ingen god ide att träna. Det är iallafall träning på lördag och sen lagfest på kvällen, ska bli riktigt kul. Patrik är iväg och spelar fotboll i Lund, klockan 10 en torsdagkväll. Vad är det för tider? Helt sjukt, men där finns väl inga halltider.

Sitter och kollar på Lyxfällan som går på trean. Vet inte om ni sett det programet men kvällens avsnitt är iallafall helt sjukt. Hur kan man leva över sina tillgångar på det sättet? När dem räknat ihop sina skulder låg det på 700 000 kr och hur gamla kan dem vara? Typ i 25 års åldern, hur tänker man då?

Vi hade utedag idag på fritids och vi gick iväg till skogen. Tycker det är skitbra att man kommer ut så mycket med jobbet som man faktiskt gör. Man blir mycket piggare av frisk luft och man ser hur kul barnen tycker det är att gå ut, Ibland blir jag så avundsjuk på barnen och hur mycket fantasi dem har. Dem kan verkligen släppa allt runt om kring. En pinne blir ett svärd, lite mossa blir en sköld, en träkoja ett slott. Måste vara grymt skönt att kunna försvinna bort så ibland :)

totte
Världens sötaste Totte

Kommentarer
Postat av: Linda

Har även hittat hit här, alltid trevligt att läsa :)

Visst blir det djurparken i sommar! Du kommer väl också får jag hoppas? :)

2009-01-29 @ 22:08:15
URL: http://bromee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0