Uppdatering...

Har varit fullt upp nu de senaste dagarna med jobb, handbollstittande på Malmö Arena. Fick faktiskt gratisbiljetter till finalen som gick mellan Sverige 1 och Sverige 2. Så jag stack dit med Patrick och Tulle, det var en jämn match som Sverige två mycket överraskande vann, coolt tycker jag.

Igårkväll när jag kom hem efter träningenså var Tulle här, dem hade lagat mat tills jag kom hem. Köttfärssås och Spagghetti, alltid gott. Sen satt vi och spelade på spåret hela kvällen. Hittade ett sånt spel online på deras hemsida. Killarna är helt tokiga i det programet.

När jag satt på tåget hem från jobb idag ringde Patrik och sa att vi var bortbjudna till Cissi och Tulle ikväll. Det skulle visst bli På Spåret och lite kortspel på schemat, vilket lät bra. Så nu är maten snart klar, har gjort Bergkvist special med ris. En av mina favoriträtter faktiskt. Curryköttfärs med chilitäcke, grymt gott. Snart är min man hemma så ska väl slita mig från min lilla uppdatering.

Ps. Jag fyller 20 om exakt en månad. GREEEAT !

Vi hörs imorgon !


ew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0