Kärlek

Har precis legat i soffan och tittat på reprisen av bonde söker fru bröllopet. Det var ju Magnus som fann sin Emma i detta program, så sjukt fina tillsamans. Jag vet att det är många som tycker det är konstigt och underligt hur fort allting har gått för dem. Men det är som dem sa, är man kär så är man. Jag förstår dem verkligen, inte för att jag vill gifta mig nu men tiden kommer förhoppningsvis för mig med. Jag grät flera gånger under programet, kärleken är en sån mäktig känsla som man bara måste uppleva för att förstå den. Tänk för lite mer än ett år sen var jag singel och bodde hemma i Hörby. Nu bor jag i en lägenhet i Malmö med Patrik som jag älskar högst av allt. Den omtänksamaste människa på jorden och den som alltid kan få mig att skratta och må bra. Jag får somna och vakna upp brevid honom varje dag, underbart !

Som sagt kärleken är mäktig så ta vara på den <3


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0