Tisdag

Jag är sjukt trött och jag skyller på vädret. Det är så tråkigt med grå himmel och regn hela tiden, blir helt deprimerad. Har i stort sett suttit i telefon sen jag kom hem. Först hade jag ett långt samtal med min kära mor. Man får verkligen en helt annan relation när man flyttar hemifrån. Man slipper det där småtjatet som uppstår när man bor ihop. Nu har man alltid massor att berätta och prata om. Ska spendera helgen i Hörby då min kära far fyller 55 år, det blir firande både fredag och lördag, trevligt. Sen ringde Cornelia, en underbar vän som jag tyvärr tappat kontakten lite med. Men det ska bli ändring på det och till helgen ska vi träffas igen, känns skönt. Saknar Emma och som har emigrerat till Sthlm den svikarn, men vad gör man inte för kärleken? 

Nu kommer snart min lilla pojke hem och då ska maten stå på bordet, ikväll blir det ris och vårrullar, riktigt gott. Sen ska vi iväg och handla lite tror jag. Måste bara berätta att idag när jag kom till jobbet kom en pojke fram och kramade mig, vilket han gör varje dag. Han hade ett stort hål i tröjan så jag frågade vad som hade hänt, då berättade han att en dinosaurie hade bitit i hans tröja. I själva verkat hade han själv kliipt sönder den, haha. Vad sker igentligen i en 6-årings hjärna, jag vill veta  :D

Vi hörs vänner :)

q3rh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0