Torsdag

Sitter i soffan och tittar på gamla avsnitt av Top Model. Nu är det från Australien och det är grymt stor skillnad från det Amerikanska tycker jag. I Australien handlar det inte om att vara slank och spinkig utan sund och vältränad. Vilket jag också håller med om, det är ju det bidskapet man ska få ut till folket.

Tittar ut genom fönstret och det är bara grått och trist. Vi ska ha utedag på fritids hela eftermiddagen, men jag klagar inte. Tycker om att vara ute, få massa frisk luft och man känner sig mycket piggare. Jag längtar bara efter våren för tillfället, tycker den är så mysig med allt grönt som kommer tillbaka efter denna gråa och tråkiga vinter:)


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0