Fredag

Dagarna efetr operationen har varit bra och lugna. Har träffat lite vänner och varit nere på träningarna och tittat. känns sjukt tungt att inte kunna vara med. Men jag har gett mig tusan på att om en vecka ska jag vara med, envis som jag är. Igår var jag och Patrik nere på Entré och gick en runda. Hittade en tröja till helgen och några presenter.

Idag ska jag köra till Hörby för att ikväll möta upp Emelie och saknade Emma för att åka till Minna och fira hennes student. Det blir nog en riktigt rolig kväll. Imorgon är det dags för Emelies 20 års fest vilket nog också blir en höjdare. Ska bli extra kul att träffa Emma i helgen, som jag saknat henne.

Nä nu ska jag fortsätta spela The Sims 3. Jag fick det av Patrik i Krya På Dig present så att toden skulle gå lite fortare. Jag älskar det spelet och kan sitta i timmar ;)


dv

Kommentarer
Postat av: emelie

HELGEN VAR I ALLA FALL ALLT UTOM LUGN! wooooohooooooo!!!!!!!!!

2009-06-16 @ 10:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0