Galet !

Jag vet verkligen inte var all tid tar vägen. Förra helgen var en av dem bästa på länge. Tog ledigt från jobb så att jag skulle kunna umgås med min underbara vän Emma. Hon var nämligen nere från Sthlm för att hälsa på och festa loss. Det blev Minnas student på fredag, riktigt trevligt. I lördes hade Emelie o co 20 årsfest. Det blev en helt galen kväll med massa härliga människor. I söndes var det bakisdag för hela slanten med Emma, Emelie och Linn, tre tjejer som man bara älskar att vara med. Emma har tyvärr åkt upp sina 60 mil igen, riktigt tungt faktiskt. Men kan man älska nån på avstånd? Japp för det kan man !  imorgon är det fredag igen, GALET !

Det är ju dessutom midsommarafton. Det bjuds på knytkalas i palatset i Hörby. Linnea, Johannis och Joanna kommer på besök och kvällen kan inte bli annat än lyckad med det sällskapet.

Igår var jag en runda i Malmö, var nere på träningen och för att träffa Patrik. Har saknat honom riktigt mycket och vår kväll igår var den mysigaste och finaste på mycket länge. Med honom kan jag bara ligga och prata i timmar. Han förstår, han ser och han vet. Jag kan knappt förstå hur lyckligt lottad jag är just nu. Sa det till morfar när vi pratade innan. Jag har en mysig familj, underbar pojkvän och galet fina vänner. Utan er är jag ingenting, Tack <3


Är helt slut efter veckans jobb så ska nog snart hoppa i bingen för imorgon är det fredag igen, GALET !

fsbgeth

Kommentarer
Postat av: Emsan :)

all you need is love, love, love is al you need:) <3 love you girly

2009-06-18 @ 22:53:20
Postat av: patrik

hej skatt, snygg bild... men du kanske ska redigera bort ciggaretten på bilden;).. tpd puss

2009-06-19 @ 00:01:02
Postat av: Marie

bor du inte i Malmö längre?

2009-06-23 @ 21:28:48
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: emelie

världens roligaste helg :) repris snart!

2009-06-30 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0