Tisdag

Operationen igår gick hur bra som hellst. Jag sövdes ner och vaknade några timmar senare med syrgas i näsan och söta sjuksköterskor som tog hand om mig. Efter att jag hade ätit fick jag åka hem. Patrik var jättesöt och var med mig på sjukhuset hela tiden. Tack till alla er som hörde av er igår, betydde jättemycket !

Jag har redan slängt kryckorna och mår oförskämt bra. Ligger hemma i soffan och tittar på dem nya avsnitten av Svensson Svensson. Om nån timme kommer Emelie hit, vi blir upphämtade av Billings innan det är dags för träning. Efter det ska Emelie sova här och imorgon kommer Joanna och hennes hund och underhåller mig, i like :)

NR

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad är det du opererat och varför?? Hoppas det gick bra iallafall :)

2009-06-09 @ 20:21:35
URL: http://ellinor87.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Aj aj låter ont! Skönt att det inte är allt för lång rehab på det! :) Ska du fortsätta med handbollen? Med mig är det bara bra, förutom att jag också är knäskadad. Korsbandet gick av i mars, så håller på med rehab typ! Ha det bra!

2009-06-11 @ 18:07:32
URL: http://ellinor87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0