Fredag

Nu är den här, den berömda studentveckan. Jag kan inte fatta att det redan har gått ett helt år. Man har tappat kontakten med många, men dem man vill ha kontakt med umgås man ju fotfarande med. Vi var iallafall på Lauras student i tisdags, sen hade Malin, Linda och Karro sina firanden igår och det var hur trevigt som hellst. Ikväll är det en tjej i laget som har sin studentfest och efter det snackades det om lilla torg med några tjejer från laget, låter inte helt fel.

Nu ska jag snart ringa sjukhuset. På måndag är det dags för min operation och jag måste erkänna att jag börjar bli riktigt nervös. Det här med att sövas ner tycker jag är lite läskigt... Sen ska jag göra mig iordning och åka ner och luncha lite med Joanna, niice !

Jag har skaffat ny mobil och jag älskar den. Det är en Samsung Ultra Touch och den är riktigt bra. Dessutom innehåller den en grym kamera så jag bjuder på lite bilder som jag hittade på mobilen idag!


bd
Joanna min vän :)


 

fdb
Min älskling kör bil

df
Cornelia, Karro och Emma
 nht


G

Min mobil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0