Vänner

Vart tar helgen vägen? Nu sitter man här och det är redan söndagkväll.I fredes var det student i Malmö som firades med några i laget. Igår efter jobbet åkte jag och Patrik till Frida på examensmiddag. Trevligt folk man inte träffat på ett tag och god mat, mysig kväll helt enkelt. Idag har det varit en sjukt slapp dag på djurparken och mina underbara tjejer kom och förgyllde den. För er som inte direkt förstår vilka tjejer det är så va de Joanna, Marie, Martina, Mia och Linda. Jag och Linnea tog lite ledigt och satt och skrattade tillsammans med dem i inneserveringen hur länge som hellst. Joanna stannade kvar tills jag slutat och sen körde vi till Malmö och direkt hem till Billings. Där blev vi plötsligt jättehungriga och bestämde oss för hämtmat, det blev grillspett med klyftpotatis och tsatziki, mums. Vi kollade på Mr och Mrs Smith och bara chillade i soffan. Dessa tjejer får mig att skratta oavbrutet och jag trivs som fisken i vattnet.
Vänner för livet helt enkelt :)


Nu ska jag snart krypa ner i min säng brevid Patrik , mys. Imorgonbitti bär det iväg till sjukhuset för operation.
Jag är fruktansvärt nervös och vill bara få det hela överstökat.
Så håll tummarna för mig !

SOV GOTT !

Kommentarer
Postat av: Paggan

Du är bäst Pillan!

2009-06-09 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0