Lördag

Det var fredag igår och då var mamma och pappa här och hälsade på. Vi åt god kycklingsallad med vitlöksbröd och mös sedan i soffan till "så ska det låta" och sen sista delen av finalen i "let´s dance". Det var en mysig och skön kväll :)

Imorse närr jag vaknade låg mina kära Malin på soffan. Patrik hade hämtat henne på en fest här i Malmö. Vi åt en mysig frukost innan vi begav oss ner till Entré för en shoppingtur. Jag försökte hålla mig i skinnet men fick med mig en söt klänning hem. Malin hittade massa fint, blandannat ett par skor vilket jag med är i behov av, jakten fortsätter. Vi åt en god mat och hann prata av oss en hel del. En superhärlig dag med en av mina bästa vänner.

När jag kom hem satte jag igång och storsädade. Plockade undan, tvättade, dammade, damsugade och torkade alla golven. Det blev riktigt fint här hemma och det är så skönt när det är gjort. När Patrik kom hem åt vi hemmagjorda färsbiffar med massa grönsaker, grymt gott :)

Nu sitter vi och myser i soffan och tittar på SverigePortugal.Än så länge är det mållöst men jag håller tummarna. Imorgon ska jag nog till Hörby och försöka hitta en bra bil. Sen vet jag inte om det blir handboll i Eslöv (Malin som spelar) eller det blir nått annat kul. Den som lever får se hellt enkelt !


Bjuder på en bild från i sommras då jag och Malin var i Bulgarien :)

tw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0