Måndag

Dagen har varit lång och det har varit mycket barn. Upp emot 50 barn på så lite utrymme är ju inte det optimala precis men det är förändring på gång. När jag kom hem mådde jag riktigt dåligt, fick jätteont i huvudet, frös och kände mig allmänt kass. Jag hoppade in och tog en varm dusch, tog alvedon och hoppade i myskläderna. Blev ingen träning utan kröp upp i soffan och tittade på kvällens stora match, pratar såklart om H43-Lugi. Det blev en ganska odramatisk tillställning och H43 stod som segrare. Nu har Patrik kommit hem, vi har ätit god match och nu är det glass med varma bär till efterrätt, riktigt gott. Är det inte skönt med lite sån vardagslyx ibland?

Läste förresten om att dem nu hittat en rosa bebisdelfin. Den är nog det sötaste jag sett. Dem tror att det är någon form av albino till följd av inavel. Men den är helt klart min favorit, är han inte oemotståndlig? Den får iallafall avsluta kvällen inlägg :)


bgwrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0