Onsdag

Det är onsdag, det är underbart väder ute och jag har precis ätit nybakade scones med min underbara pojkvän. Visst låter det underbart? Ska snart ta tåget in till jobb. Det är studiedag för barnen idag, vii ska till skogen och äta pizzabullar. Det kommer nog bli hur mysigt som hellst. Ikväll är det träning får se hur mycket jag kan vara med, mitt knä är inte som det borde...

Har iallafall gjort upp lite planer inför helgen och det ser grymt bra ut. Ska träffa Emma som jag inte träffat på flera månader. Som jag har saknat den tjejen, en av mina närmaste vänner som flyttat till Sthlm för kärleken. Unnar henne verkligen det men det är tomt här hemma utan henne. Nu ska hon komma ner och det ska bli så kul att träffas :) Sen blir det lite handboll och middag med andra vänner som jag inte heller sett på ett tag. Blir nog en träff med familjen när jag är i Hörby också, underbart !

Shit vad positiv och glad jag är idag. Våren, kärleken, familjen och mina vänner får mig att må så bra :)

bs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0